Ανακοινώσεις Γραμματείας Τμήματος
(ακριβώς όπως αναρτώνται στο Student's web)

Τελευταία ενημέρωση: 2017-08-17 14:00:02 (16 εγγραφές)
2017-Απρ-8: Λειτουργία Γραμματείας

Η Γραμματεία θα παραμείνει κλειστή

από Δευτέρα 7 Αυγούστου μέχρι Παρασκευή 1η Σεπτεμβρίου 2017.

Καλό καλοκαίρι!

2017-Απρ-8: Επιλαχόντες φοιτητές υποτροφιών ΙΚΥ ακ. έτους 2016-2017

Οι φοιτητές που έλαβαν ειδοποίηση μέσω μηνύματος από το ΙΚΥ

ότι ανήκουν στους επιλαχόντες δικαιούχους υποτροφίας (Α.Μ. 4419, 4469, 4841, 5012 και 5025)

παρακαλούνται να προσκομίσουν στη Γραμματεία τα σχετικά δικαιολογητικά

από Δευτέρα 4 μέχρι και Παρασκευή 15 Σεπτεμβρίου 2017.

Υπεύθυνη: Μαρία Μουζουράκη - gram@fks.uoc.gr

2017-Ιαν-8: ΠΡΟΣΦΕΡΟΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ 2017-2018

Ο παρακάτω πίνακας προσφερόμενων μαθημάτων δεν είναι ο τελικός και παρακαλείσθε να ελέγχετε συχνά για τυχόν αλλαγές.

ΠΡΟΣΦΕΡΟΜΕΝΑ 2017-18 (1).doc

2017--7: Εξέταση Σεπτεμβρίου για την Άσκηση του κ. Σαργέντη ΦΓ077.5 / ΦΒ031

"Όσοι φοιτητές δεν έχουν περάσει την Άσκηση του ΧΕ ΦΓ077.5 ή ΦΒ031 του κ. Σαργέντη και θέλουν να εξετασθούν τον Σεπτέμβρη, μπορούν να έρθουν στις 20.09.2017, 17.30-20.30, στην αίθουσα 3."

Ο διδάσκων

2017--7: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2017

ΠΑΡΑΚΑΛΕΙΣΘΕ ΝΑ ΕΛΕΓΧΕΤΕ ΣΥΧΝΑ ΤΙΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΥΧΟΝ ΑΛΛΑΓΕΣ

ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2017.xls

2017--6: ΥΛΗ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ κ. ΓΚΑΔΡΗ "ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΓΙΑ ΕΦΗΒΟΥΣ" (ΦΒ255.1 / ΚΠΒ014

Ύλη για την εξεταστική του Σεπτεμβρίου:

- Σημειώσεις μαθημάτων (από τις παραδόσεις)

- Αναρτημένες σημειώσεις στη σελίδα του μαθήματος αλλά και στο FreeOpenClass:

«Δομή μιας φιλοσοφικής έρευνας»

«Ερώτημα, Διαμεσολάβηση και Πέρας»

«Η αφορμή μιας φιλοσοφικής έρευνας»

«Matthew Lipman, Εισαγωγή»

Ο βαθμός στην εξεταστική Σεπτεμβρίου θα εξαρτηθεί αποκλειστικά από τη γραπτή εξέταση.

Στέλιος Γκαδρής «Φιλοσοφία για εφήβους» (ΦΒ255/1 / ΚΠΒ014)"

2017-Φεβ-6: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΙΑΤΡΟΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΗ - ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑΚΗ ΠΕΡΙΘΑΛΨΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΚΡΗΤΗΣ

Ανακοίνωση ΦΜ.pdf

2017--5: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΙΤΑΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ

Σας ενημερώνουμε ότι η Κοσμητεία της Φιλοσοφικής Σχολής σε συνεργασία με την Πρυτανεία του Πανεπιστημίου Κρήτης

προσπαθούν να διευθετήσουν το ζήτημα που έχει προκύψει με τις εξετάσεις του μαθήματος της Ιταλικής Γλώσσας.

Το πιθανότερο είναι οι εν λόγω εξετάσεις να πραγματοποιηθούν στην Εξεταστική Περίοδο Σεπτεμβρίου 2017.

Για την αποτελεσματικότερη διευθέτηση του ζητήματος, παρακαλούνται οι επί πτυχίω φοιτητές των Τμημάτων της Φιλοσοφικής Σχολής,

οι οποίοι είχαν δηλώσει κάποιο επίπεδο της Ιταλικής Γλώσσας το τρέχον εξάμηνο

και για τους οποίους απαιτούνται λιγότερα από οκτώ (8) μαθήματα για τη λήψη του πτυχίου τους,

να ενημερώσουν με ηλεκτρονικό μήνυμα (dean@phl.uoc.gr) την Κοσμητεία της Φιλοσοφικής Σχολής το αργότερο μέχρι την Τρίτη 23.5.2017.

Απαραίτητη είναι η επισύναψη καταλόγου των μαθημάτων που απομένουν για τη λήψη του πτυχίου τους.

2017--2: 2ο Πανελλήνιου Συνεδρίου Σχολικής Ψυχολογίας

www.schoolpsych2017.gr e-mail: info@schoolpsych2017.gr

Facebook: /schoolpsych2017

Αγαπητές και αγαπητοί,

Με χαρά σας ανακοινώνουμε τη διεξαγωγή του 2ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Σχολικής Ψυχολογίας με τίτλο «Σχολική Ψυχολογία, Εκπαίδευση και Κοινωνία: Συνεργασίες και προκλήσεις»

το οποίο συνδιοργανώνεται από τα Παιδαγωγικά Τμήματα του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας και τον Κλάδο Σχολικής Ψυχολογίας της Ελληνικής Ψυχολογικής Εταιρείας.

Το Συνέδριο θα πραγματοποιηθεί στις 19-22 Οκτωβρίου 2017 στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας στο Βόλο.

Το Συνέδριο απευθύνεται σε σχολικούς ψυχολόγους και σε άλλους ειδικούς ψυχικής υγείας, σε εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων και σε στελέχη της εκπαίδευσης,

σε κοινωνιολόγους, παιδιάτρους, σε προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές συναφών γνωστικών αντικειμένων, σε γονείς,

καθώς και σε όσους ενδιαφέρονται για τη μάθηση, την ανάπτυξη, την ψυχοκοινωνική προσαρμογή των μαθητών και για τη στήριξή τους.

Στο επιστημονικό πρόγραμμα θα περιλαμβάνονται προσκεκλημένες ομιλίες από διακεκριμένους καθηγητές, συμπόσια, προφορικές ανακοινώσεις,

αναρτημένες εργασίες καθώς και εργαστήρια εφαρμοσμένου χαρακτήρα. Οι θεματικές του Συνεδρίου περιλαμβάνουν σύγχρονες προσεγγίσεις στη Σχολική Ψυχολογία,

θέματα ψυχοδιαγνωστικής αξιολόγησης, πρόληψης αλλά και παρεμβάσεων στο σχολικό πλαίσιο, θέματα μάθησης και ανάπτυξης, δυσκολίες συμπεριφοράς και μάθησης,

στήριξη μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, στήριξη των μαθητών σε δυσκολίες ζωής,

διαπολιτισμικές προσεγγίσεις, διαχείριση κρίσεων, ο ρόλος του σχολικού ψυχολόγου, ο πολυδιάστατος ρόλος του εκπαιδευτικού, η συνεργασία σχολείου-οικογένειας, κ.ά.

Κεντρικοί στόχοι του Συνεδρίου είναι η ανάδειξη της έρευνας και των καλών πρακτικών που επιτελούνται στο πεδίο της Σχολικής Ψυχολογίας,

η προαγωγή του επιστημονικού διαλόγου αλλά και η περαιτέρω ενδυνάμωση των διεπιστημονικών συνεργασιών

και δεσμών της Σχολικής Ψυχολογίας με την Εκπαίδευση και με όσους την υπηρετούν καθώς και με την ευρύτερη κοινότητα.

Μέσα από τις συνεργασίες αυτές καλούμαστε να απαντήσουμε στις νέες προκλήσεις που αναδύονται υπό τις νέες κοινωνικές και οικονομικές συνθήκες.

Σας προσκαλούμε με χαρά να συμμετάσχετε ενεργά στις εργασίες του Συνεδρίου!

Οι Πρόεδροι της Οργανωτικής Επιτροπής Ειρήνη Δερμιτζάκη

Αναπληρώτρια Καθηγήτρια

Π.Τ.Π.Ε. Πανεπιστημίου Θεσσαλίας

Αμάντα Φιλιππάτου

Επίκουρη Καθηγήτρια

Π.Τ.Δ.Ε. Πανεπιστημίου Θεσσαλίας

2017-Μαρ-2: ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΕΠΑΡΚΕΙΑΣ

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΕΠΑΡΚΕΙΑΣ

ΓΙΑ ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ (Φ.Κ.Σ.)

ΙΣΧΥΕΙ ΓΙΑ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΕΙΣΗΧΘΗΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΑΚΑΔ. ΕΤΟΣ 2013 - 2014 ΚΑΙ ΕΞΗΣ

Το Τμήμα ΦΚΣ περιλαμβάνει στο Πρόγραμμα Σπουδών του ικανό πλήθος μαθημάτων μέσω των οποίων εξασφαλίζεται ο θεωρητικός εξοπλισμός και η πρακτική άσκηση των φοιτητών, που θεωρούνται απαραίτητες από την κείμενη νομοθεσία για την πιστοποίηση της παιδαγωγικής και διδακτικής τους επάρκειας. Συγκεκριμένα, στο Πρόγραμμα Σπουδών του ΦΚΣ περιλαμβάνονται διδακτικά αντικείμενα που εμπίπτουν και στις τρεις θεματικές περιοχές που προβλέπονται από το ν. 3848/2010 και το ν. 4186/2013 (Α. Θέματα εκπαίδευσης και Αγωγής, Β. Θέματα μάθησης και διδασκαλίας και Γ. Ειδική Διδακτική - Πρακτική Άσκηση).

Στον πίνακα που ακολουθεί φαίνονται τα προσφερόμενα μαθήματα του Τμήματος που σχετίζονται με το πιστοποιητικό και η κατάταξή τους στις τρεις προαναφερθείσες θεματικές περιοχές:

Α. Θέματα εκπαίδευσης και Αγωγής

Β. Θέματα μάθησης και διδασκαλίας

Γ. Ειδική Διδακτική -Πρακτική Άσκηση

Ι. Θεωρία ή Φιλοσοφία της Παιδείας:

1. Εισαγωγή στην Παιδαγωγική

2. Εισαγωγή στη Φιλοσοφία των αξιών

3. Φιλοσοφία της παιδείας

4. Φιλοσοφία του πολιτισμού και της παιδείας

5. Παιδεία και πολιτική: φιλοσοφικές προσεγγίσεις

6. Αγωγή και πολιτική στον Rousseau

Ι. Διδακτική μεθοδολογία

Ι. Πρακτική άσκηση στο σχολείο: Διδακτική Άσκηση

ΙΙ. Κοινωνιολογία της Εκπαίδευσης:

1. Κοινωνιολογία της εκπαίδευσης

2. Κοινωνιολογία των παιδαγωγικών θεωριών

ΙΙ. Θεωρίες Αναλυτικών Προγραμμάτων:

1. Αναλυτικά προγράμματα: θεωρία, έρευνα και ανάπτυξη

2. Ο εκπαιδευτικός ως ερευνητής και το αναλυτικό πρόγραμμα

ΙΙ. Διδακτική γλωσσικών

μαθημάτων

ΙΙΙ. Ιστορία της Εκπαίδευσης:

1. Ιστορία της εκπαίδευσης

2. Ιστορία των παιδαγωγικών ιδεών και εκπαιδευτικών θεωριών

3. Μεταρρύθμιση και αντιμεταρρύθμιση στην ελληνική εκπαίδευση τον 20ό αιώνα

4. Το Πρόβλημα της τεχνικής και επαγγελματικής εκπαίδευσης στην Ελλάδα (19ος - 20ος αι.)

5. Ιστορία της φυσικής αγωγής και του αθλητισμού

6. Η δευτεροβάθμια εκπαίδευση στην Ευρώπη: (18ος -20ος αι.)

7. Η ελληνική εκπαίδευση στον οθωμανικό χώρο: Το παράδειγμα της γυναικείας εκπαίδευσης (19ος αι. - 1922)

8. Ιστορία της γυναικείας εκπαίδευσης - Οι γυναίκες στην εκπαίδευση

ΙΙΙ. Παιδαγωγική Ψυχολογία:

1. Παιδαγωγική ψυχολογία: Κίνητρα στην εκπαίδευση

2. Παιδαγωγική ψυχολογία: η δημιουργική σκέψη και η ανάπτυξή της

3. Θεωρίες εαυτού -ταυτότητας, ρύθμιση συναισθημάτων και διαδικασίες διαχείρισης του άγχους στην εφηβεία

4. Ο γρίφος της χαμηλής αυτοεκτίμησης και η «παραίτηση» από το σχολείο.

ΙΙΙ. Φιλοσοφία με εφήβους: μια σωκρατική προσέγγιση

IV. Αναπτυξιακή - Κοινωνική Ψυχολογία:

1. Αναπτυξιακή Ψυχολογία

2. Αναπτυξιακή Ψυχολογία της εφηβείας

3. Κοινωνικές ταυτότητες στην εφηβεία

IV. Iστορία και σχολική Ιστορία

V. Μουσειοπαιδαγωγική: Τα μουσεία και οι κόσμοι τους

1. Σύγχρονες μουσειολογικές προσεγγίσεις

2. Εικονικά μουσεία -ψηφιακοί κόσμοι

Διευκρινίζεται ότι σε διδακτικά αντικείμενα που εμφανίζονται πολλά προσφερόμενα μαθήματα (όπως π.χ. στην Ιστορία της εκπαίδευσης, Αναπτυξιακή ψυχολογία, Παιδαγωγική ψυχολογία κ.λπ.) αυτά προσφέρονται εναλλακτικά και κάθε φοιτητής θα πρέπει να επιλέξει ένα από τα μαθήματα αυτά για το πιστοποιητικό παιδαγωγικής και διδακτικής επάρκειας (ΠΠΔΕ).

Έτσι για την απόκτηση του πιστοποιητικού θα πρέπει ένας φοιτητής να ολοκληρώσει επιτυχώς

· τέσσερα (4) μαθήματα της Α ομάδας,

· τρία (3) της Β και

· δύο (2) της Γ (υποχρεωτικά την Πρακτική Άσκηση στην κατηγορία αυτή).

Ο αριθμός των εννέα (9) μαθημάτων συνολικά κρίνεται επαρκής από όλες τις ισχύουσες διατάξεις.

Και τα σεμινάρια περιλαμβάνονται στα παραπάνω.

Ορισμένοι τίτλοι στα μαθήματα μπορούν να διαφοροποιούνται ανά εξάμηνο, αυτό δεν σημαίνει ότι δεν ανήκουν στις παραπάνω κατηγορίες,

άρα και στο ΠΠΔΕ

Το μάθημα του κυρίου Γκαδρή καλύπτει την ομάδα Γ.ΙΙΙ.

Για κάθε νεότερο ή αλλαγή σε μάθημα θα ενημερώνεστε.

2016--11: ΥΠΕΝΘΥΜΙΣΗ ΓΙΑ ΕΚΔΟΣΗ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΩΝ ΑΝΑΛΥΤΙΚΗΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑΣ

Θα θέλαμε να σας υπενθυμίσουμε ότι τα πιστοποιητικά αναλυτικής βαθμολογίας τα εκτυπώνετε μόνοι σας από το students web.

Η γραμματεία εκδίδει πιστοποιητικά αναλυτικής βαθμολογίας μόνο σε περίπτωση που χρειάζεται να τα καταθέσετε κάπου επίσημα.

Επομένως, θα σας παρακαλούσαμε να μας αποστέλλετε αιτήσεις για έκδοση πιστοποιητικού αναλυτικής βαθμολογίας μόνο αν το χρειάζεστε επίσημα.

2016--10: ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΛΩΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΙΣΤΟΡΙΑΣ

Οσοι φοιτητές/φοιτήτριες ανεξάρτητα απο το πρόγραμμα σπουδών στο οποίο ανήκουν

δήλωσαν μέχρι και το εαρινο εξάμηνο ακ. έτους 2015-2016

ως μαθήματα ιστορίας τουρκολογία θα γίνουν δεκτά για την έκδοση του πτυχίου τους.

Από το τρέχον ακ. έτος 2016-2017 δεν πρέπει να ξαναδηλωθεί τουρκολογία ως μάθημα ιστορίας.

Μαθήματα Ιστορίας είναι Αρχαία Ιστορία ΑΙΣ(###) ή Βυζαντινή Ιστορία ΒΙΣ(###)

ή Μεσαιωνική Ιστορία ΙΜΧ(###) ή Νεότερη Ιστορία (ΙΝΧ###) ανεξάρτητα από τον κωδικό που αναγράφεται.

2016--9: Πίνακας μαθημάτων Παιστοποιητικού Παιδαγωγικής και Διδακτικής Επάρκειας Χ.Ε. 2016-17

1. ΦΒ254.1 /ΚΠΑ015«Φιλοσοφία του πολιτισμού και της παιδείας» Κ. Καβουλάκος (Π)

2. ΚΨΒ 052 Τσούρτου Β. Αναπτυξιακή Ψυχολογία Ι Π)

3. ΚΠΓ035 Δαλακούρα Αικ. Ιστορία της γυναικείας εκπαίδευσης - Οι γυναίκες στην εκπαίδευση (18ος -20ος αιώνας) (Π)

4. ΚΠΒ 003 - Λιοδάκη Νεκτ. Διδακτική Άσκηση (Α)

5. ΚΠΑ 002 - Κατσαρού Ε. - Διδακτική Μεθοδολογία (Υ)*

6. ΚΠΑ 004 Λιοδάκη Νεκτ. Εισαγωγή στην Παιδαγωγική (Π)

2013-Δεκ-7: ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΦΟΙΤΗΤΩΝ - ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΚΡΗΤΗΣ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΦΟΙΤΗΤΩΝ - ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΚΡΗΤΗΣ

ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΙΔΡΥΜΑΤΙΚΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΜΕΙΛ

Σας ενημερώνουμε ότι η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail), η οποία παρέχεται στους φοιτητές από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Πανεπιστημίου Κρήτης (Ιδρυματική διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), θα είναι πλέον η μοναδική ηλεκτρονική διεύθυνση επικοινωνίας του Πανεπιστημίου με τους φοιτητές του (προπτυχιακούς, μεταπτυχιακούς, υποψήφιους διδάκτορες) και θα αντικαταστήσει όλες τις άλλες ηλεκτρονικές διευθύνσεις που έχουν καταχωρίσει οι φοιτητές ως τρόπο επικοινωνίας μαζί τους.

Η Ιδρυματική διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει την κατάληξη @< ...>.uoc.gr, δημιουργείται στην κεντρική Υπηρεσία Καταλόγου του Ιδρύματος και χορηγείται κατά την εγγραφή των φοιτητών στο Πανεπιστήμιο. Στη συνέχεια αντιγράφεται στην ηλεκτρονική καρτέλα των φοιτητών στο Πληροφοριακό Σύστημα των Γραμματειών. Παρέχεται ενιαία υποστήριξη και ποιότητα παροχής υπηρεσιών προς τους χρήστες, για όλα τα Τμήματα του Πανεπιστημίου, από την κεντρική υπηρεσία Ηλεκτρονικού Ταχυδρομείου του Κέντρου Δεδομένων του Ιδρύματος. Η Ιδρυματική διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου παραμένει σταθερή, ανά επίπεδο σπουδών (προπτυχιακό ή μεταπτυχιακό / διδακτορικό), κατά τη διάρκεια των σπουδών των φοιτητών στο Πανεπιστήμιο Κρήτης.

2011-Μαρ-11: ΟΡΙΟ ΦΟΙΤΗΣΗΣ - ΧΡΟΝΟΣ ΔΙΑΓΡΑΦΗΣ

ΟΡΙΑ ΦΟΙΤΗΣΗΣ ΚΑΙ ΧΡΟΝΟΣ ΔΙΑΓΡΑΦΗΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΙΣΑΧΘΕΝΤΕΣ ΤΟ 2010-2011 & ΝΩΡΙΤΕΡΑ

Ν. 4009, άρθρο 80 λοιπές μεταβατικές διατάξεις, εκτός και αν ορίζεται διαφορετικά στον Οργανισμό του Ιδρύματος.

ΤΜΗΜΑΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΚΡΗΤΗΣ

ΕΚΤΟΣ ΙΑΤΡΙΚΗΣ

ΤΜΗΜΑ ΙΑΤΡΙΚΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΚΡΗΤΗΣ

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

Εάν στη λήξη του ακαδημ. έτους 2011-2012

Διαγραφή

Εάν στη λήξη του ακαδημ. έτους 2011-2012

Διαγραφή

Α Κατηγορία

Ν. 4009

άρθρο 80

παρ. 9α

έχουν συμπληρώσει διάρκεια φοίτησης

ίσης με 9 έτη

ή

άνω των 9 ετών,

δηλαδή έχουν εισαχθεί

το ακ. έτος 2003-2004 (συμπεριλαμβανομένου) και νωρίτερα

Διαγράφονται στη λήξη του ακαδημαϊκού έτους: 13-14

έχουν συμπληρώσει διάρκεια φοίτησης

ίσης με 13 έτη

ή

άνω των 13 ετών,

δηλαδή έχουν εισαχθεί

το ακ. έτος 1999-2000 (συμπεριλαμβανομένου) και νωρίτερα

Διαγράφονται στη λήξη του ακαδημαϊκού έτους: 13-14

Β Κατηγορία

Ν. 4009

άρθρο 80

παρ. 9β

έχουν συμπληρώσει διάρκεια φοίτησης

ίσης με 6, 7 ή 8 έτη, δηλαδή έχουν εισαχθεί

τα ακαδημαϊκά έτη

2004-2005, 2005-2006

ή 2006-2007

Διαγράφονται στη λήξη του ακαδημαϊκού έτους: 14-15

έχουν συμπληρώσει διάρκεια φοίτησης

ίσης με 8, 9, 10, 11 ή 12 έτη, δηλαδή έχουν εισαχθεί τα ακαδημαϊκά έτη 2000-2001, 2001-2002, 2002-2003, 2003-2004 ή 2004-2005

Διαγράφονται στη λήξη του ακαδημαϊκού έτους: 14-15

Γ Κατηγορία

Ν. 4009

άρθρο 80

παρ. 9γ

βρίσκονται στο 5ο ή 4ο ή 3ο ή 2ο έτος,

δηλαδή έχουν εισαχθεί

τα ακαδημαϊκά έτη

2007-2008, 2008-2009, 2009-2010, 2010-2011, αντίστοιχα

Πρέπει να συμπληρώσουν χρόνο φοίτησης ίσο με αριθμό ετών διπλάσιο από τον προβλεπόμενο στο πρόγραμμα σπουδών,

δηλαδή 8 έτη,

για να διαγραφούν

βρίσκονται στο 7ο ή 6ο ή 5ο ή 4ο ή 3ο ή 2ο έτος, δηλαδή έχουν εισαχθεί

τα ακαδημαϊκά έτη

2005-2006, 2006-2007, 2007-2008, 2008-2009, 2009-2010, 2010-2011, αντίστοιχα

Πρέπει να συμπληρώσουν χρόνο φοίτησης ίσο με αριθμό ετών διπλάσιο από τον προβλεπόμενο στο πρόγραμμα σπουδών,

δηλαδή 12 έτη,

για να διαγραφούν

ΟΡΙΑ ΦΟΙΤΗΣΗΣ ΚΑΙ ΧΡΟΝΟΣ ΔΙΑΓΡΑΦΗΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΙΣΑΧΘΕΝΤΕΣ ΤΟ 2011-2012 & ΕΞΗΣ

Ν. 4009, άρθρο 33 Χρονική διάρθρωση σπουδών-εξετάσεις

Η ανώτερη διάρκεια φοίτησης για τους εισαγόμενους το ακαδημαϊκό έτος 2011-2012 και εξής είναι ίση με τον αριθμό των ετών που προβλέπεται στο ενδεικτικό πρόγραμμα σπουδών, προσαυξημένο κατά 2 έτη (δηλαδή 8 για το Τμήμα Ιατρικής και 6 για τα υπόλοιπα Τμήματα του Πανεπιστημίου Κρήτης). Μετά το πέρας του ανωτέρω χρονικού ορίου, οι φοιτητές διαγράφονται αυτοδικαίως. Ωστόσο, μπορούν να εγγραφούν σε εξάμηνα πέραν των ορίων αυτών, εφόσον βέβαια πληρούν τους όρους συνέχισης της φοίτησης που καθορίζονται στον Οργανισμό του Ιδρύματος.

2011--2: Χρήσιμες Ιστοσελίδες

Ανακοινώσεις μπορείτε να βρίσκετε στην ιστοσελίδα του τμήματος:

http://www.fks.uoc.gr/

καθώς και στην λίστα ανακοινώσεων της Φιλοσοφικής:

http://mail.phl.uoc.gr/announce/